Razširjen program 2024/25

V letošnjem letu se na naši šoli izvaja 178 ur razširjenega programa na teden, ki so razpršene med vsa tri področja Razširjenega programa: Učenje učenja, Kultura in državljanska vzgoja ter Gibanje in zdravje za dobro telesno in duševno počutje.

IZVAJALECDEJAVNOSTŠT. UR / TEDENPODROČJE
ANAMARIJA C.AKTIVNO DRŽAVLJANSTVO1KULTURA SOBIVANJA
TEJA R.ČUJEČNOST 71VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT
TEJA R.ČUJEČNOST 91VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT
MOJCA T.Ž.DRAMSKA SKUPINA1KULTURNO UMETNOSTNA VZGOJA
SAŠA A.DRAMSKI1KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja
BARBARA B.EKO DETEKTIVI1KULTURNA UMETNOST, DEDIŠČINA
NEŽA S.GIBALKO 12GIBANJE
NEŽA S.GIBALKO 22GIBANJE
SLAVI T.GIBALKO 32GIBANJE
SLAVI T.GIBALKO 41GIBANJE
SLAVI T.GIBALKO 51GIBANJE
MARKO B.GIBANJE 31GIBANJE
JANJA Š.GOVORIM FRANCOSKO1TUJI JEZIKI V RAZŠIRJENEM PROGRAMU
ANAMARIJA C.GOVORIM NEMŠKO2TUJI JEZIKI V RAZŠIRJENEM PROGRAMU
MAJA P.IGRARIJE 14IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA
STAŠA F.IGRARIJE 11IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA
MOJCA K.B.IGRARIJE 21IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA
SABINA Š.IGRARIJE 22,89IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA
ANAMARIJA C.IGRARIJE 32IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA
TEJA R.IGRARIJE 31IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA
SLAVI T.IGRARIJE 30,89IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA
MOJCA K.Ž.IGRARIJE 42IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA
TEJA R.IGRARIJE 43IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA
MAJA P.JEM ZA 5KO 12,66HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
NIKA R.JEM ZA 5KO 14HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
MOJCA K.B.JEM ZA 5KO 22,67HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
SABINA Š.JEM ZA 5KO 25,33HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
TEJA R.JEM ZA 5KO 31,33HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
SLAVI T.JEM ZA 5KO 34,33HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
MOJCA K.Ž.JEM ZA 5KO 40,22HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
TEJA R.JEM ZA 5KO 44HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
VANDY Š. F.JEM ZA 5KO 41,11HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
MAJA P.JEM ZA 5KO 54HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
TEJA R.JEM ZA 5KO 51,33HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
VANDY Š. F.JEM ZA 5KO 51,33HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja
SAŠA, TJAŠA, SILVIJAJUTRANJI POZDRAV10IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA
BARBARA B.KOLESAR SEM1ZDRAVJE IN VARNOST
MAJA P.MALI PEVCI 11KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja (zborovsko petje)
MAJA P.MALI PEVCI 21KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja (zborovsko petje)
BERNARDKA B.MLADINSKI PEVSKI ZBOR5KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja (zborovsko petje)
SABINA B.MOJA KNJIŽNICA1KULTURA, UMETNOST, DEDIŠČINA, MEDVRSTNIŠKO SODELOVANJE
TEJA R.MOŽGANČKANJE 71SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
TEJA R.MOŽGANČKANJE 82SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
TEJA R.MOŽGANČKANJE 91SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
MARIJANA P.NADARJENI0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanje problemov
URŠA S.NADARJENI1SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanje problemov
BARBARA Š.NADARJENI1SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanje problemov
BARBARA Š.NENASILNO KOMUNICIRAMO0,5KULTURA SOBIVANJA
MARKO B.NOGOMET 4., 5.1GIBANJE
MARKO B.ODBOJKA1GIBANJE
MAJA P.OTRESI STRES1,11VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT – telesno, duševno zdravje in dobrobit, kvalitetno preživljanje prostega časa
MAJA P.OTRESI STRES 14VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT – telesno, duševno zdravje in dobrobit, kvalitetno preživljanje prostega časa
MOJCA K.B.OTRESI STRES 20,44VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT
SABINA Š.OTRESI STRES 20,89VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT
TEJA R.OTRESI STRES 31VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT
ANAMARIJA C.OTRESI STRES 32SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
SLAVI T.OTRESI STRES 31,11VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT
MOJCA K.Ž.OTRESI STRES 42VARNOST ZDRAVJE IN DOBROBIT – šahiram
TEJA R.OTRESI STRES 43VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT
MARKO B.POHODNIŠTVO1GIBANJE
NIKA R.POKAŽEM, KAJ ZNAM 10,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
VANDY Š. F.POKAŽEM, KAJ ZNAM 20,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanjem problemov; priprava na tekmovanja
SVETINA P.POKAŽEM, KAJ ZNAM 30,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
BERNARDKA B.POKAŽEM, KAJ ZNAM 4 A0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
BARBARA B.POKAŽEM, KAJ ZNAM 4 B0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
URŠA S.POKAŽEM, KAJ ZNAM 5 A0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanjem problemov; priprava na tekmovanja
SILVIJA P.POKAŽEM, KAJ ZNAM 5 B0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanjem problemov; priprava na tekmovanja
TANJA M.POKAŽEM, KAJ ZNAM0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanje problemov; priprava na tekmovanje
MAJA P.POMAGAMO SI PRI UČENJU1,39SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
MAJA P.PREPEVAMO2KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja (zborovsko petje)
NEŽA S.PRVA POMOČ D1VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT
NEŽA S.PRVA POMOČ F1VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT
EVA M.RAČUNALNIŠKI VRTILJAK 11SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost
EVA M.RAČUNALNIŠKI VRTILJAK 21SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost
MARKO B.RAČUNALNIŠKI VRTILJAK 31SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost
EVA M.RAČUNALNIŠKI VRTILJAK 41SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost
URŠA S.RAČUNALNIŠKI VRTILJAK 51SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost
MARKO B.RAČUNALNIŠTVO 61SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost
SABINA B.SKRIBO1KULTURA, UMETNOST, DEDIŠČINA, MEDVRSTNIŠKO SODELOVANJE
JANJA Š.SPOZNAVAM KULTURE1MEDVRSTNIŠKO, MEDGENERACIJSKO IN MEDNARODNO SODELOVANJE
SLAVI T.ŠPORTANJE 11GIBANJE
SLAVI T.ŠPORTANJE 21GIBANJE
MARKO B.TEKMOVANJA1SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
BARBARA K.TEKMUJEM V ZNANJU1SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanjem problemov; priprava na tekmovanja
JANJA Š.TEKMUJEM V ZNANJU1SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanjem problemov; priprava na tekmovanja
SABINA B.TEKMUJEM ZA CANKARJA 8., 9.1SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – priprava na tekmovanje
SAŠA A.TEKMUJEMO ZA CANKARJA1SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – priprava na tekmovanje
MAJA P.UČIM SE IN RAZISKUJEM 13SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje za uspešno opravljanje učnih nalog
NIKA R.UČIM SE IN RAZISKUJEM 12SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje za uspešno opravljanje učnih nalog
MOJCA K.B.UČIM SE IN RAZISKUJEM 21SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
SABINA Š.UČIM SE IN RAZISKUJEM 24SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
TEJA R.UČIM SE IN RAZISKUJEM 31SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
SLAVI T.UČIM SE IN RAZISKUJEM 34SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
MOJCA K.Ž.UČIM SE IN RAZISKUJEM 42,28SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje za uspešno opravljanje učnih nalog
TEJA R.UČIM SE IN RAZISKUJEM 43SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje za uspešno opravljanje učnih nalog
STAŠA F.UČIM SE IN RAZISKUJEM 54SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
TEJA R.UČIM SE IN RAZISKUJEM 51SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
MAJA P.UČIMO SE ANGLEŠČINE1SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
SILVIJA P.UČIMO SE SKUPAJ0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE –  učenje za uspešno opravljanje učnih nalog; dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
BARBARA Š.UČIMO SE SKUPAJ1SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
MOJCA K.Ž.UČIMO SE SKUPAJ 11SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE: dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju, ISP – učimo se skupaj, 1. r
MOJCA K.Ž.UČIMO SE SKUPAJ 21SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE: dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju, ISP – učimo se skupaj, 2. r
MOJCA K.Ž.UČIMO SE SKUPAJ 31SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE: dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju, ISP – učimo se skupaj, 3. r
BERNARDKA B.UČIMO SE SKUPAJ 4 A0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
BARBARA B.UČIMO SE SKUPAJ 4 B0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
URŠA S.UČIMO SE SKUPAJ 5 A0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE –  učenje za uspešno opravljanje učnih nalog, dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
ANDREJA N.G.USTVARJALNICE0,5KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja
SAŠA A.USTVARJAMO2KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja
MOJCA K.Ž.USTVARJAMO IN ŠIVAMO1KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno- umetnostna vzgoja, tehniška kultura in dediščina (vezenje in tradicija doma)
MOJCA K.Ž.VEZENJE IN TRADICIJA DOMA1KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno- umetnostna vzgoja, tehniška kultura in dediščina (ustvarjamo in šivamo)
TANJA M.ZNAM, ZMOREM0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
MOJCA T.Ž.ZNAM, ZMOREM0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
BARBARA K.ZNAM, ZMOREM1SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
NIKA R.ZNAM, ZMOREM 10,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
VANDY Š. F.ZNAM, ZMOREM 20,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
SVETINA P.ZNAM, ZMOREM 30,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
BERNARDKA B.ZNAM, ZMOREM 4 A0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
BARBARA B.ZNAM, ZMOREM 4 B0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE
URŠA S.ZNAM, ZMOREM 5 A0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
SILVIJA P.ZNAM, ZMOREM 5 B0,5SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju
Obiskano 66, od tega 1 današnjih ogledov.
Dostopnost