Delo z nadarjenimi učenci

Zakonodaja postavlja v ospredje v osnovnih šolah skrb za nadarjene, kar je tudi pomemben cilj in naloga naše šole. Zakon nalaga šoli, da tem učencem prilagodi metode in oblike dela ter jim omogoči vključitev v dodatni pouk in druge oblike individualne in skupinske pomoči (11. in 12. člen).

TRIADAOBLIKE IN DEJAVNOSTIKDO
1. TRIADANotranja diferenciacija:
– individualne zadolžitve učencev,
– individualiziran pouk,
– kooperativno učenje in druge oblike skupinskega dela,
– posebne domače zadolžitve,
– dnevi dejavnosti,
– interesne dejavnosti,
– dodatni pouk,
– hitrejše napredovanje
učitelji,
učitelji RAPa,
svetovalna služba,
zunanji mentorji,
knjižničar,
vodstvo šole,
glasbene in druge javno veljavne šole
2. TRIADANotranja diferenciacija:
– individualne zadolžitve učencev,
– individualiziran pouk,
– kooperativno učenje in druge oblike skupinskega dela,
– posebne domače zadolžitve

Fleksibilna diferenciacija:
– dodatni pouk,
– individualizirani programi za nadarjene,
– vzporedni programi( pull-out),
– obogatitveni programi- sobotne šole,
– športne in kulturne sekcije,
– interesne dejavnosti,
– dnevi dejavnosti,
– kreativne delavnice, raziskovalni tabori,
– priprave za udeležbo na tekmovanjih,
– programi za razvijanje socialnih spretnosti,
– programi za osebni in socialni razvoj (interakcijske vaje, socialne igre…),
– hitrejše napredovanje,
– osebno svetovanje
učitelji,
učitelji RAPa,
svetovalna služba,
zunanji mentorji,
knjižničar,
vodstvo šole,
glasbene in druge javno veljavne šole
3. TRIADANotranja diferenciacija:
– individualne zadolžitve učencev,
– individualiziran pouk,
– kooperativno učenje in druge oblike skupinskega dela,
– posebne domače zadolžitve

Fleksibilna diferenciacija:
– dodatni pouk,
– individualizirani programi za nadarjene,
– vzporedni programi( pull-out),
– obogatitveni programi- sobotne šole

Delna zunanja diferenciacija 8. in 9.r.
– izbirni predmeti,
– raziskovalne naloge, seminarske naloge,
– športne in kulturne sekcije,
– interesne dejavnosti,
– dnevi dejavnosti,
– kreativne delavnice, raziskovalni tabori,
– priprave za udeležbo na tekmovanjih,
– programi za razvijanje socialnih spretnosti,
– programi za osebni in socialni razvoj (interakcijske vaje, socialne igre…),
– hitrejše napredovanje,
– osebno svetovanje,
– poklicno svetovanje

Nadarjeni učenci bodo imeli poleg vključevanja v redne aktivnosti šole možnost sodelovati še pri:

  • ekskurziji v London,
  • obisku lokalnega čebelarja,
  • raziskovalnih nalogah pri pouku,
  • delavnicah iz finančne pismenosti.

Učenci, ki so bili prepoznani kot nadarjeni, bodo lahko svoje talente razvijali pri pouku in drugih dejavnostih. Vključevali se bodo v tekmovanja na različnih predmetnih področjih, brali za slovensko in angleško bralno značko in se udejstvovali na različnih natečajih.

V kolikor bi dejavnosti za posameznega učenca pomenile preobremenitev ali pa bi nastal pri starših finančni problem, učenec pri določeni dejavnosti ne bo sodeloval. Šola ponudi, učenci in starši pa te dodatne obveznosti sprejmejo ali pa ne.

V primeru finančnih težav lahko starši preko razrednika ali ravnateljice prosijo za pomoč.

Obiskano 37, od tega 1 današnjih ogledov.
Dostopnost